@loti @patrick37 @kristofDW @WG94 Hallo allemaal, Bedankt alvast voor de tips en hulp. Update: ik heb voor de zekerheid dan toch maar eens naar de Telenet klantenservice gebeld, maar die hebben ook na enig zoekwerk aan hun kant bevestigd dat ze enkel info kunnen zien over huidige verbonden toestellen en dus geen logs kunnen zien die zouden helpen in mijn situatie. Ze dachten dat misschien bij politiebevel bij zware misdaden er nog andere informatie bestaat waar ik als gewone klant en zij als gewone customer service geen machtiging voor hebben, maar daar waren ze niet zeker van. Zowel de Windows 10 laptop van het werk als de persoonlijke MacBook Air zijn intussen remote gelocked, dus als ze die ooit terug aan de wifi hangen zou er niks meer mee mogen gebeuren. Daarmee hebben we ze nog niet terug, natuurlijk. Ook niks nuttigs te pakken gekregen via "Find My" - laatste locatie was een week oud, van ver voor de inbraak. Op de Nintendo Switch stonden geen credit card gegevens. GSMs en de iPad hebben ze gewoon laten liggen - volgens politie zien ze dat vaak, omdat die bendes weten dat die toestellen makkelijker te traceren zijn. All in all blijft het een rottige situatie. We gaan een paar weken wachten in de hoop dat de bende misschien ergens anders tegen de lamp loopt, en dan langzaam een voor een dingen beginnen vervangen. Nogmaals bedankt voor jullie tips, en fijne dag nog.
... Meer weergeven