Hier hetzelfde probleem. Net verhuisd en van de technieker een nieuwe modem gekregen. Duplex appartement met dikke betonnen muur en vloer, dus wifi reikt niet tot boven. Eerst en vooral was er al een grote miscommunicatie tussen Telenet en hun verkooppunten. Technieker zei dat pods gewoon konden opgehaald worden in de winkel, terwijl in één bepaalde winkel ze de pods niet wilden meegeven omdat ze besteld moesten worden en niet gewoon meegegeven mogen worden (klopt dus niet). Na veel vijven en zessen uiteindelijk toch drie pods gekocht, maar activeren lukt niet. De Telenet-app vindt de pods, maar het activeren en synchroniseren met elkaar en met de modem lukt niet. Ik heb hiervoor al een kleine tien keer naar de klantendienst gebeld (playlist ben ik beu gehoord). Na tien keer bellen werd uiteindelijk geconcludeerd dat er een achterliggend probleem is, dat enkel “achter de schermen” kan opgelost worden. Dit kan vijf tot tien dagen duren, zei de persoon van de klantendienst. Pods zijn duidelijk niet genoeg getest en te vroeg op de markt gebracht. Hopelijk wordt dit snel in orde gebracht. Ik lees hier van Suzy dat alles zondag opgelost werd, maar dat moet ik ontkennen. Maandag kwam technieker langs en gisteren werd het achterliggend probleem toegegeven, dus van een oplossing is geen sprake.
... Meer weergeven