Ik ben één van deze gedupeerden, vlug eens even omschakelen van Wigo naar all internet in slechts 1 click. Klinkt interessant ,niet? Maar eigenlijk moet u wél bellen want de 'click' werkt niet, één van onze medewerkers helpt u graag verder (in de **bleep** te steken?) Wij hebben weet van omschakeling en activatieproblemen en het is sterk aan te raden om te wachten met uw overschakeling maar wij zullen u graag verder misleiden door toch alles door te voeren en u meteen zonder digitale tv en vaste telefonie te zetten. Geen probleem hoor u moet ons morgen enkel terugbellen voor uw activatie van de huidige modem en alles zal dan in orde zijn met uw nieuwe abonnement ! Morgen is de zesde dag op rij zonder enige dienst van telenet (geen internet, telefoon, tv,..) Hoe lang nog? Klantendienst krijgt een dikke nul omdat er geen waarheid verteld word tegen een klant! Na een technieker eens te laten bellen naar deze klantendienst met dezelfde uitleg als deze van mij krijgt hij een heel ander verhaal te horen dan wat de klanten te horen krijgen, zo moest ik van deze medewerker dan plots een nieuwe modem gaan kopen , vandaag nog! Dat begint op cafépraat te lijken ipv pro !Ik voel mij voor de gek gehouden!
... Meer weergeven