Hallo, Dit probleem ben ik ook tegen gekomen je kan niet langer inloggen op mijn telenet met oude login gegevens ook al zijn deze correct dit komt omdat telenet overgeschakeld is naar een nieuw IT systeem . De melding bij het proberen aan te maken van een persoonlijke loigin we stuurden reeds een uitnodiging hiervoor moet je de klantendienst contacteren die kunnen dat weghalen en dan eenmaal je de uitnodiging ontvangen hebt moet je klikken op de link in die emailen de stappen doorlopen één van deze stappen is het instellen van een wachtwoord het is dit wachtwoord dat je moet gebruiken om in te loggen op mijn telenet. Het is mogelijk tijdens de stappen dat je het mac adres van je modem moet opgeven dit kan je vinden op je telenet modem op de sticker. Nog nooit iemand voorgehad ? hmmmm dat is een leugen ik ben naar de technische dienst gestuurd omdat er blijkbaar wat fout ging bij de migratie van de oude naar de nieuwe software en het nieuwe systeem herkent mij niet.Je geeft terlenet een week ? veel geluk daarmee denk er even aan dat de klantendienst momenteel overspoelt wordt met problemen en er is een regeltje dat klanten met telenet diensten die niet werken voorrang krijgen met een week ga je niet toekomen ....
... Meer weergeven