Bjorn88
Freshman Beetjesweter
Bjorn88
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
19-09-2023
15:58
|
Lid sinds: 21-04-2023
Datum laatste bezoek: 19-09-2023 15:58
Ranking
Freshman Beetjesweter
19-09-2023
13:58
Hier helaas geen oplossing. Kwaliteit eens naar 1080i/p en 720 gezet, resultaat blijft hetzelfde. Het moet echt van de TV-box komen, want met andere externe apparaten of apps heb ik het probleem niet. Niemand van Telenet hier die van dezelfde issues op de hoogte is?
... Meer weergeven
02-05-2023
14:54
Internet geeft geen problemen, het probleem doet zich ook voor bij live TV. Die seconde zwart beeld is nog te behappen maar opnames die steeds stoppen met afspelen is veel vervelender. Ik heb eens geprobeerd met HDMI CEC uitgeschakeld, maar helaas geen oplossing. Ik ga eens proberen met een andere HDMI kabel rechtstreeks tussen TV box en TV, zonder de soundbar erbij. Moest iemand nog een idee hebben wat het issue zou kunnen zijn, suggesties zijn welkom!
... Meer weergeven
21-04-2023
14:44
Betreft een Samsung QE65Q64TASXXN. HDMI-kabel is altijd dezelfde gebleven en is de meegeleverde voor 4K. Bedankt voor de tip. Heb HDMI CEC eens uit/ingeschakeld en sindsdien is er ook een ander probleem opgelost, namelijk dat de soundbar niet meer vanzelf mee opstartte bij het aanschakelen van TV en TV box. Ik hou het eens in de gaten.
... Meer weergeven
21-04-2023
13:57
Sinds enige tijd heb ik hier problemen met het beeld via de TV-box. Via live TV verschijnt er regelmatig voor 1 of 2 seconden zwart beeld, hierna herstelt dit zich automatisch. Indien er een opname via de TV box afgespeeld wordt, stopt het afspelen van de opname vanzelf en gaat de TV box terug naar het startscherm waar ik de opname opnieuw moet starten. Het probleem gebeurt op willekeurige momenten. Soms gaat het uren goed, soms stopt een opname 3 keer in 5 minuten. Heb al een aantal keer contact gehad met de klantendienst, maar er is nog geen oplossing. * Software-update TV box * Iets met frequenties die vastgezet werden * TV box omgewisseld voor een nieuwe Helaas verloopt de activatie van de TV box niet vlot en zitten we al 10 dagen zonder live TV op de niet-VRT-kanalen. Helaas daar dus ook al gemerkt dat het probleem met zwart beeld en het afspelen opnames blijft. Iemand een idee waar dit probleem aan kan liggen of dit probleem herkent? Het lijkt me geen issue met de TV of HDMI-kabel kunnen zijn, aangezien de opnames ook stoppen met afspelen. Ik neem aan dat een TV niet in staat is feedback aan de TV-box kan geven om het afspelen van een opname te stoppen.
... Meer weergeven
Berichten die Bjorn88 geliked heeft
Berichten die {login} geliked heeft
Onderwerp | Likes | Auteur | Laatste bericht |
---|---|---|---|
1 |
Ex-Netweter
|
door
Bjorn88
|
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig