Ik kan zelfs niet meer aanloggen op Mijn Telenet. Krijg steeds deze boodschap : quote Welkom terug! Opgelet, vanaf vandaag kan je met je huidige login niet meer aanmelden! Je kan vanaf nu alleen nog maar aanmelden met een persoonlijke login in de vorm van een e-mailadres. Maak snel je nieuwe login aan via onderstaande knop. unquote Klikken op de 'onderstaande' knop dan maar .... Moet dan aangeven dat het Telenet contract op mijn naam staat plus mijn naam en geboortedatum ingeven. Vervolgens komt de mededeling dat ik een uitnodiging ontvangen heb om mijn profiel aan te passen. Ik heb geen uitnodiging gezien of heb ze gemist, dat kan ook. En daar stopt het. In ieder geval, ik kan niet aanloggen. Zelfde verhaal voor de app. Heb al een 3-tal keer met Telenet gebeld (en 50 x The Joker van de Steve Miller Band gehoord), maar nog steeds geen oplossing. Tweede scenario: Heb dan geprobeerd een nieuwe account aan te maken. Geef aan dat ik al Telenet klant ben en moet dan klantennummer en MAC adres ingeven, maar beland uiteindelijk in hetzelfde scenario als hierboven. Derde scenario: Probeer een nieuwe account aan te maken maar geef aan dat ik geen Telenet klant ben en geef email adres ....@gmail.com ( i.p.v ....@telenet.be). Met die nieuwe account kan ik nu wel aanloggen aan Mijn Telenet, maar heb geen rechten om mijn producten/fakturen etc. te zien, wat me dan weer niet verbaasd. Brengt me dus ook niet veel verder. Al bij al een leidensweg dus ... Mocht iemand enig idee hebben, laat maar weten. Ga morgen nog eens naar Telenet proberen te bellen. Hopelijk ligt er ook een andere plaat op i.p.v. de Steve Miller Band.
... Meer weergeven