Hier ook hetzelfde probleem. 2 weken terug zat mijn account nog op het oude systeem en dan perfect mijn moeder over kunnen zetten op haar eigen account. Gisteren mijn vader willen overzetten en het enigste dat lukte was zijn mail adres verwijderen. -Vrijgeven, geen optie meer. -Mailbox vrijgeven zou wel lukken maar als je dit doet krijg je error: ng.ocapi.500-OCAPI-ERR-ODCS116-errorfield -Profiel verwijderen om nadien de box te verwijderen lukt op het eerste zicht wel, je krijgt ook een mail dat dit is gebeurd maar je kan er nog steeds mee inloggen en alles mee doen zoals voordien ... Probeer je het opnieuw met Login ontkoppelen en verwijderen krijg je dit error: Het domein van de e-mail staat op de zwarte lijst. Probeer je een ander email adres aan het profiel te linken wordt er steeds gezegd dat het wachtwoord niet correct is. Wat een draak van een tool zeg. Zeer frusterend en brengt heel wat onnodig slechte service naar de klant toe met zich mee. Dus maw het lijkt er op dat heel dit nieuw mijn.telenet totaal niet getest is voor het live werd gezet. Mijn vader zit nu zonder email adres die hij al meer dan 15 jaar gebruikt. Deze zit nu vast in het systeem voor 6maand en kan niet vrijgegeven worden. Al sinds dag 1 kon je emails verwijderen en vrijgeven om ergens anders te gebruiken zonder problemen. Nu jaren later lukt dit niet meer. De klantendienst na 50min wachten kunnen bereiken om geen stap verder te staan. Er werd een dossier opgemaakt naar backoffice, hopelijk hoor ik iets hiervan. 😕
... Meer weergeven