Ik heb exact hetzelfde probleem. Sinds ik een nieuwe modem heb (CV8560E) om giga speedboost aan te kunnen (voordien CV7160E), werkt de port forwarding (eigen router) op 443 niet meer. Ik denk dit op te lossen door de mac passthrough te configureren, maar geraak dus niet op die pagina. Ik heb hier reeds 3x een Telenet medewerker aan de telefoon over gehad, die telkens uit de lucht komt gevallen waarom dit niet lukt. 2x een contactformulier ingevuld. Telkens leg ik het probleem volledig uit. Ik vermeld duidelijk dat de modem die ik heb, geen draadloos signaal kan uitzenden omdat die hardware-matig die functionaliteit niet bezit. Maar toch krijg ik dan als eerste respons "waarom heb je het draadloos signaal uit staan?". Dan vraag ik mij af wat de vereisten zijn om bij Telenet de telefoon op te mogen opnemen. Correct uw naam kunnen schrijven? Kers op de taart is ook dat de Telenet medewerkers deze instellingen wel kunnen aanpassen, maar niet mogen. Dat werd mij ook al enkele keren verteld. Helaas vond ik ook deze post van november 2022. Het lijkt er op dat er niet snel een oplossing zal komen. Het is geen prioriteit voor hun.
... Meer weergeven