Ik zelf ben bezig met mijn huis te automatiseren met Home Assistant. Voor mij is het daarvoor belangrijk dat ik een specifieke poort kan forwarden, wat wil zeggen dat ik nu al weken niet verder kan omdat het onmogelijk is om die geavanceerde instellingen te openen. Ik begrijp dat er onverwachte problemen kunnen zijn bij de uitrol van iets nieuw, dat overkomt mij zelf helaas ook af en toe. Wat ik niet begrijp is dat het zo lang duurt voor er een oplossing is. Telenet heeft een lange periode aan A/B testen gedaan denk ik want op een gegeven moment zag ik de oude Mijn Telenet interface (groenblauwe vierkante blokjes) en soms zag ik de nieuwe Mijn Telenet interface. Met de oude interface kon ik wel die geavanceerde instellingen openen. Ik zou op mijn account een optie willen hebben om terug naar de oude interface te kunnen gaan zodat ik tenminster terug in mijn geavanceerde instellingen kan. Ach ja, maakt niet uit hoeveel mensen het probleem hebben en hoeveel oplossingen of voorstellen ter verbetering er aangereikt worden aan Telenet, de ontwikkelaars zelf zitten hier niet mee te lezen, die blijven voor ons onbereikbaar. (Of is het enkelvoudig: 'ontwikkelaar' ipv 'ontwikkelaars': zou veel verklaren ;-)) We moeten er blijkbaar genoegen mee nemen dat als je al iemand van Telenet te pakken krijgt, dat al wat die kunnen doen is het zinnetje 'ze zijn ermee bezig' antwoorden. Jammere zaak. Mijn hele leven eigenlijk grote fan geweest van Telenet, maar dat is nu wel weg. Laten we wel eerlijk zijn, andere provider wil gewoon zeggen andere problemen. Het is overal wel iets.
... Meer weergeven