Hi all! Ik heb sinds eind vorige week de nieuwe F@ST3896LG-TN wifi modem, aangezien Telenet Support aangaf dat mijn oude OneUp-abo niet ondersteunde aan de volledige snelheid (hadden toen WIGO met speed boost, dus leek me raar?). Daarachter heb ik een Netgear Orbi-systeem in access point modus hangen dat me nooit in de steek heeft gelaten. Ik heb echter ook nooit een modem-only of bridging toestel gekregen, wat misschien beter zou zijn. Sinds de omschakeling merk ik dat mijn Apple Home hubs (Enkele Apple TV's en HomePods) geregeld stoppen met reageren, en vervolgens direct terug responden. Die meldingen krijg ik meermaals per dag, op verschillende van mijn iOS devices. Dat probleem had ik bij de vorige HGW-modem (CBN 24 8 DOC 3 Wireless) niet. Opnieuw opstarten van alle toestellen, resetten van mijn Apple Home (jaja) etc heb ik allemaal al geprobeerd helaas. Telenet zegt me niet te kunnen helpen omdat ik nog een systeem achter hun systeem heb waarin ze niet kunnen kijken, maar aangezien het voor de omruiling werkte lijkt me dat het aan de nieuwe HGW ligt. Heeft er iemand een gelijkaardig probleem voor met het nieuwe model? Bestaat er een kans dat de ethernet-poorten na een tijd van inactiviteit zichzelf uitschakelen of dergelijke? Alvast dank voor de hulp!
... Meer weergeven