Wout_
Freshman Beetjesweter
Wout_
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
10-07-2023
23:23
|
Lid sinds: 08-07-2023
Datum laatste bezoek: 10-07-2023 23:23
Ranking
Freshman Beetjesweter
10-07-2023
22:22
Ben recent verhuist naar een nieuw adress, maand op voorhand gebeld met telenet om alles in orden te maken. Dit nog 4 keer gedaan om heel zeker te zijn. De verhuis komt er aan en we ruilen de modem in die we woensdag hebben gekregen. We verhuizen die vrijdag en installeren de modem, wanneer we wilden connecteren vroeg het " Log in op netwerk " na hier op te klikken wordt je naar een pagina genomen om de modem te " Self Starten ". Het vraagt voor je klantennummer, die geef ik in en ik krijg het antwoord " er zijn geen producten om te activeren ". Klik op sluiten en gebeurt helemaal niets. De volgende dag bellen we om 9u s' octens met het probleem. We krijgen te horen dat het adress van de modem nog niet is veranderd, en alle apparaten nog niet zijn " gedisconnect " van het ouden adress. Dit zou ongeveer 3 dagen duren, maar we hebben mensen die dan maandag namiddag komen. Hiervoor gingen we terug naar de winkel met deze vraag, hier krijgen we te horen dat de modem niet correct is geregistreerd. Hiermee krijgen we onde oude modem terug omdat deze wel zou moeten lukken omdat die actief is. Wanneer we die installeren werkt die helemaal voor get meter. Alles is rood and nietw werkt. We bellen terug met de vraag " In de winkel hebben ze de oude modem terug gegeven, die dan niet werkt. De nieuwe model is blijkbaar niet correct geregistreerd." Hiermee belt de persoon naar de achterliggende dienst om het te fixen en de nieuwe modem te laten werken, tewijl in de wacht wordt de lijn verbroken. We bellen opnieuw en krijgen te horen " Dit zou tegen de avond gerepareerd zijn. De producten zijn momenteel in process van het activeren. ". Nu zijn we al in de avond en is er nog steeds niets veranderd. Na tientallen keren deze week is er nog steeds geen verandering, we kunnen zelf niet zien wat de status is van de modem. We werken zelf van thuis uit en hebben de wifi nodig. Is er nog een andere oplossing om de modem te kunnen activeren and starten zonder klantendienst, of teminste dat ze deze keer wel verandering kunnen brengen?
Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel:Self Starter werk niet na verhuis.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
modem
Berichten die Wout_ geliked heeft
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig