Heb of 5 juni via de website een S 23 besteld met 200 € cashback en tablet. Kreeg na betaling melding op website dat deze niet voorradig waren maar dat Telenet er ging voor zorgen dat ik hier alsnog nog kan kon van genieten . Op 22 juni nog steeds niets gezien van bestelbon of smartphone dus aan mijn poging begonnen om bij de klantendienst binnen te geraken. Telefonisch na verschillende keren meer dan 1u wachten nooit binnengeraakt dus maar poging via whatsapp gedaan. Dit ging al iets vlotter en na de nodige uitleg en het bezorgen van mijn betalingsbewijs werd er een dossier opgemaakt naar de achterliggende dienst met de melding dat het urgent was. Ondertussen verschillende keren terug contact opgenomen via Whatsapp en telkens het antwoord dat ze geen zicht hebben wanneer de achterliggende dienst contact gaat opnemen. Vandaag dan toch maar eens langs de Telenet shop gegaan in Schoten en daar kreeg ik dan weer de melding dat zij niks kunnen doen aan online bestellingen. Na enig aandringen is de vriendelijke dame achter de balie toch eens gaan zien in mijn klantendossier en wist me te vertellen dat daar in stond dat dat er op de betaling gewacht wordt van de bestelling. Als laatste kreeg ik nog de tip mee om mijn geld terug te vragen maar dit is ook niet vanzelfsprekend als dit via dezelfde achterliggende dienst moet gebeuren .Het is zo dat de promo kan aangevraagd worden tot eind augustus wat op zich een dikke maand is maar momenteel heb ik dus geen zicht of de smartphone uiteindelijk geleverd gaat worden .
... Meer weergeven