Stijn9
Experienced Beetjesweter
Stijn9
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
21-08-2023
22:16
|
Lid sinds: 16-08-2023
Datum laatste bezoek: 21-08-2023 22:16
Ranking
Experienced Beetjesweter
19-08-2023
00:16
1
Euh... Wel al mijn vierde poging tot contact met klantendienst. Had telefonisch ook al een njet gekregen. Dus ja het komt goed als je koppig volhoudt en de juiste persoon aan de lijn krijgt. Momenteel zie ik nog steeds de volledige factuur staan. Neem aan dat het volgende keer wordt afgetrokken zeker...
... Meer weergeven
17-08-2023
11:29
1
Net klantendienst aan de lijn gehad en aanrekening van streamz wordt inderdaad verwijderd van onze laatste rekening. Yes! Kwestie van de juiste persoon aan de lijn te hebben precies.
... Meer weergeven
16-08-2023
18:45
Ik heb streamz twee keer stopgezet via de app maar twee keer op rij heeft het abonnement zichzelf geheractiveerd. Ik merkte dit telkens pas bij het ontvangen van de factuur. Als ik de Telenet app controleerde stond het de dag na het stopzetten wel nog correct. Ondertussen is het via de klantendienst definitief stopgezet. Nu moet ik alweer betalen voor een dienst die ik niet heb gebruikt door een fout bij telenet. Enige tips?
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Streamz|Streamz+
Berichten die Stijn9 geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 17-08-2023 11:29 | |
1 | 19-08-2023 00:16 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
2984 | 17-08-2023 11:29 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig