Inderdaad, wat is Telenet aan het uitspoken. Na 3,5 h aan de telefoon te hangen met ondertussen 7 verschillende operators is er uiteindelijk een Telenet-technieker aan huis gekomen. De technieker heeft eerst nog eens alle powerline adapters gecontroleerd (was al eens tijdens de telefonische ondersteuning gebeurd, maar ja). Niet goed volgens hem en dan weer wel goed. Dan lag het aan de telefoon. Maar het probleem doet zich voor bij 2 verschillende android-toestellen. Ik heb hem gevraagd om de apps ook eens op zijn eigen GSM te proberen. En dat werkte natuurlijk ook niet. Dan zal het wel aan de apps liggen volgens de technieker. Na aandringen van mijn kant dat het wel aan de nieuwe modem moest liggen omdat de problemen pas zijn begonnen onmiddellijk nadat de nieuwe modem was geïnstalleerd heeft de technieker dan maar een factory reset van de modem gedaan. En toen werkten ineens alle apps op de android-toestellen. We zijn heel tevreden dat dit nu (hopelijk definitief) opgelost is maar ik heb wel 3,5 h aan de telefoon moeten volharden (en herhaaldelijk terug bellen) en verplicht een halve dag moeten thuiswerken om een technieker op te vangen. Telenet lezen jullie dit eigenlijk? Kunnen jullie laten weten wat er aan de hand was en ook jullie helpdesk operators dan hierover informeren?
... Meer weergeven