Ik probeer al meer dan een week contact op te nemen met Telenet om mijn probleem op te lossen, maar helaas heb ik nog geen oplossing gevonden. Ik heb een abonnement op ONE, waarbij ik eerder mijn internet- en telefoongebruik kon bekijken. Echter, wanneer ik nu inlog, merk ik dat mijn abonnement is gewijzigd naar All-internet met TV Flow. Ik heb de klantenservice gebeld, maar zij beweren dat hun systeem aangeeft dat ik nog steeds het ONE-abonnement heb en geen All-internet. Ik heb zelfs screenshots via WhatsApp gestuurd, maar het lijkt erop dat dit het probleem niet heeft opgelost.
Op dit moment, wanneer ik inlog, zie ik dat mijn internetgebruik op 0GB blijft staan en mijn telefoon staat niet vermeld onder mijn producten. Is het mogelijk dat mijn inloggegevens nog gekoppeld zijn aan een oude modem? Ik vraag me af of er een manier is om dit te verifiëren.
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Mijntelenet login is gekinkeld met oude abonnement!
... Meer weergeven