Na een tijdje een tevreden Orange klant te zijn geweest besloot ik de stap te wagen naar Telenet vanwege dat ze op dit moment de enige provider zijn die de Apple watch ondersteunen op LTE gebied. Op 20/09 heb ik via de telefoon een One for 1 abonnement aangevraagd met extra data sim. Op vrijdag 22/09 kreeg ik de de 2 kaartjes binnen en waren we reeds online op mobiel gebied. Op vrijdag 29/09 stond er een afspraak gepland om mijn vast internet te komen installeren. De technieker was omstreeks 10u ter plaatse want een enorme plus was zodat we de rest van de dag niet meer gebonden waren. Niets was minder waar... De technieker heeft bij mij thuis de modem(F@st...) verbonden maar kreeg hem niet geactiveerd, er was tevens ook geen internet uit te krijgen en ik prees mij gelukkig dat ik een data sim had om toch verder te kunnen werken... Na zeker 20 personen aan de lijn te hebben gehad op de Telenet klantendienst had ik een persoon gevonden die er blijkbaar toch iets vanaf wist, deze vroeg mij achter een MAC adres waardoor er toch eindelijk vast internet uit de modem begon te vloeien. Doch via Mijn Telenet bleef de activatie van mijn modem nog steeds op de status staan van In afwachting van activatie... Dit met het gevolg dat mijn bestelde diensten zoals Telenet TV Flow en Play Sports er niet doorkomen, hiervoor dient de modem eerst volledig te zijn geactiveerd... Ik heb deze week bijna elke dag van de week de klantendienst gebeld, de ene medewerker al vriendelijker als de andere, sommige lachten mij gewoon uit, anderen adviseerden mij droogweg om van provider te veranderen als ik TV wou kijken, ik viel op mijn gat van het "professionalisme" dat een toch wel sterk bedrijf als Telenet voor de dag legde... Het veranderen is éémaal nu toch niet zo simpel, dit komt dat ze met de Apple Watch toch wel een troef in handen hebben, een in mijn geval een belangrijke... Toch ben ik het fameus aan het overwegen na een week om er de brui aan te geven en terug te keren naar Orange, een provider waarbij de service echt wel top is! Gisteren heb ik nogmaals naar de klantendienst gebeld, mijn zaak zou nu bij Billing zitten na een week bij TBO te hebben gezet... Hoe lang kan dit nu nog duren...??!!
... Meer weergeven