Dus ik wil gewoon internet in mijn nieuwe huis. Ik zat eerst bij Mobile Vikings. Zij konden echter niet op tijd aansluiten omdat ze het fietspad open moesten breken. Dus koos ik maar voor de veilige en snelle weg: Telenet, aangezien de vorige bewoners ook Telenet klant waren. Ik had eerst al de grootste moeite om een dienst te bestellen wegens accountproblemen. Toen dat eindelijk lukte, bestelde ik de self start kit. Helaas kon ik het niet zelf installeren omdat de binnenkomende coax-kabel uit de NIU was gehaald en ik geen manier zag om die zelf te bevestigen. Telenet stuurde super snel een technieker langs om het op te lossen. Hij installeerde donderdag meteen een nieuwe NIU en ik dacht dat ik geholpen was. Het moest enkel nog geactiveerd worden. Klinkt als op een knopje drukken. We zijn nu dinsdagnamiddag en de activatie is nog steeds niet gebeurd. De achterliggende dienst heeft het heel druk. Ze zijn overgestapt naar een nieuw IT-systeem en daar zijn problemen bij waardoor het allemaal langer duurt dan normaal. Maar echt, dit is toch niet meer serieus?! De achterliggende dienst is onbereikbaar, de klantendienst kan ze ook niet bereiken om te vragen wat de stand van zaken is. Blijkbaar is mijn dossier al in behandeling en ik krijg een bericht als het rond is. Maar wanneer dat is, kan niemand me zeggen. Ik zit dus al dagen zonder internet terwijl ik wel van thuis uit hoor te werken. Ik lees hier meerdere problemen met activatie, maar hoop toch ergens op een tegemoetkoming van Telenet voor deze enorme zooi die ze er van aan het maken zijn. Schandalig voor de grootste speler van België, onacceptabel eerlijk gezegd.
... Meer weergeven