Ik heb ook probleem na wijziging van paswoord van telenet. Behalve de webmail werkt nergens mijn mail (Outlook op pc, standaard mail app op pc, iPhone standaard mail app en outlook op iPhone) nog ondanks het feit dat ik exact alles doe wat ze op hun site zetten. Overal blokkeert het op de imap server. Op de iPhone komt dezelfde fout boodschap als op je screenshot, op de pc komt ie steeds terug het imap paswoord vragen. Met helpdesk Telenet gesproken en zij beweren dat het schuld is van derde partijen (met andere woorden zowel Microsoft en Apple hebben op hetzelfde moment hetzelfde probleem volgens hun.) Ik ga nog wat proberen of ik het kan recht zetten maar als dat niet lukt dan ga ik gewoon richting Proximus met alles want mail apps zijn te essentieel... Qua beveiliging is het belangrijk om regelmatig je paswoord aan te passen,, als dit steeds het resultaat is dan hoeft het voor mij niet meer... Edit: ik heb al alles gedaan en gecontroleerd wat ze op hun site zeggen als oplossing (inclusief verwijderen en opnieuw toevoegen van de account.)
... Meer weergeven