Sedert dond. 09-11 ook Wifi 360° met 2 pods en dezelfde problemen doen zich voor. Ik krijg hetzelfde te zien in de Telenet app. Pas na twee dagen een bericht ontvangen met een link om de pods te activeren om op het volgende scherm dan ook te lezen dat ze mijn aanvraag nu niet kunnen verwerken (ook niet na een 10-tal pogingen de volgende dag). Ook de controle van het wifi-netwerk via de app (en de website) loopt vast. Je zou verwachten dat Telenet alle kinderziektes intussen heeft opgelost maar dat is duidelijk niet het geval. Ongelofelijk wat ik hier allemaal lees en heel wat zaken zijn heel herkenbaar. Zowat alles wat maar kan verkeerd lopen, loopt ook verkeerd. En de communicatie met Telenet lijkt nergens op. Contact gehad met drie medewerkers die telkens met andere zaken kwamen (en die vooral laten uitschijnen dat ze het zelf ook niet goed weten). Nadat de techniekers van Telenet vertrokken waren lukte het maar niet om het wifi-netwerk weer te activeren. De pods activeren lukt niet maar lijken dan plots toch te werken... Een speedtest gedaan om te merken dat de snelheid zowat gehalveerd is (lag al niet hoog, rond de 78 Mbps, nu slechts 40 Mbps). De pods worden gepromoot als topkwaliteit met heel degelijke wifi en hoge snelheden maar dat lijkt helemaal niet te kloppen. Plots stelde ik vast dat er geen wifi en internet meer was met de vorige modem en Powerline (net op dag dat ons WIGO-abonnement werd aangepast van 9 naar 18 GB...). Nog steeds geen idee waar dit aan ligt (ook geen uitleg gekregen van Telenet). Techniekers zijn langsgekomen en hebben direct alles vervangen door Wifi 360° Pod (met uiteraard een meerprijs). Alles staat nu dus nog niet op punt en is duidelijk geen verbetering.
... Meer weergeven