musicboy
Professional Beetjesweter
musicboy
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
28-10-2024
13:32
|
Lid sinds: 12-01-2024
Datum laatste bezoek: 28-10-2024 13:32
Ranking
Professional Beetjesweter
27-10-2024
17:24
Bedankt voor de reactie, Gekoppelde apparaten heb ik gecheckt en daar blijken op het moment geen vreemde toestellen verbonden te zijn. Wachtwoord inmiddels ook gewijzigd. Ook even contact opgenomen met de klantendienst waar ze als schuldige onze oude modem aanduiden. Dus nieuwe modem werd aangevraagd. We zullen zien of dit allemaal zal helpen.
... Meer weergeven
27-10-2024
08:50
Hallo netweters,
Even een vraagje in de groep gooien. Onlangs heb ik via mijn app gemerkt dat er op 1 dag een dataverbruik is geregistreerd van 50 GB op 1 dag terwijl we meestal op max 6 GB verbruik zitten.
Ook op de bewuste dag is er niet extreem veel meer data verbruikt dan andere dagen.
Hoe kan ik uitzoeken waar de oorzaak ligt van dit verbruik ?
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Zeer hoog wifi verbruik
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
instellingen
-
Telemeter
-
verbruik
01-02-2024
20:07
we kunnen perfect tv kijken, alles werkt zoals het hoort ook diagnosetest gedaan en alles is ok
... Meer weergeven
01-02-2024
17:09
1
Hallo,
Sinds vandaag krijg ik op mijn televisietoestel links onderaan een wit vak met de melding waarschuwing gevolgd door een wit kruisje in een grijs rond vlak. Dit is te zien op alle zenders en verdwijnt niet na een tijd of het heropstarten van digibox of televisietoestel.
Gr,
Koen
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Melding waarschuwing
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
foutmelding
18-01-2024
17:21
Probleem lag inderdaad bij de fabrikant die de servers had uitgeschakeld. Probleem dus hierbij opgelost, bedankt voor de reacties
... Meer weergeven
12-01-2024
15:21
Misschien inderdaad nog wat info vergeten te vermelden. Het gaat om deze camera https://www.kamera-express.be/eminent-em6360-hd-ip-cam-outdoor-dome Deze zit inderdaad via een netwerkkabel verbonden met het thuisnetwerk. Beelden worden opgeslagen op een interne SD kaart en zijn live en te herbekijken via de app. Dit heeft altijd al perfect gewerkt tot begin dit jaar. Als ik niet verbonden ben met de wifi (thuis) dus online ben via mobiel internet (4G) slaagt de app er niet in om verbinding te maken met de camera. Als ik thuis verbinding maak met de wifi lukt het zonder problemen. Mvg
... Meer weergeven
12-01-2024
12:51
Gegroet allen,
Ik hoop hier een antwoord te vinden op mijn vraag. Ik ben reeds enkele jaren in het bezit van een wifi thuiscamera die werkt via een app dewelke geïnstalleerd staat op mijn smartphone. Nu sinds dit jaar kan ik echter geen verbinding meer maken met de camera via het 4G netwerk, via de wifi thuis lukt het wel.
Ik heb alles al eens terug geinstalleerd en het probleem blijft bestaan.
Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn.
Titel gewijzigd door Dante (mod) | Vorige titel: 4G netwerk mobiel maakt geen verbinding op thuisnetwerk
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
alarmsysteem
-
instellingen
-
IP Cam
Berichten die musicboy geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 01-02-2024 17:09 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
1890 | 18-01-2024 17:21 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig