Ik ben pas verhuisd en kreeg dus "verplicht" een nieuwe modem. Ik heb die afgelopen maandag snel kunnen installeren, maar vervolgens zijn mijn diensten sinds toen nog steeds niet geactiveerd. Telenet klantendienst sprak eerst over 24 uur, toen over een uurtje, nu geven ze helemaal geen ETA meer en ook geen antwoord op de vraag wat er eigenlijk mis is. Terwijl volgens de standaard communicatie de activatie slechts "enkele minuten" duurt. Het gekke is dat ik wel verbinding kan maken met de Wi-Fi van de modem, maar aan een zeer beperkte snelheid van maar liefst 1 Mbps. Het lijkt wel of ik gethrotteld wordt om een of andere reden. Ik werk van thuis uit dus ik zit volledig geblokkeerd. 's Avonds ontspannen zit er ook niet in want ook mijn tv-diensten moeten opnieuw geactiveerd worden. Ik ben op dit moment aan het kijken om over te stappen naar een andere provider. Ik zou dus niet van modem veranderen als het je niet opgelegd wordt door Telenet zelf.
... Meer weergeven