Hi Netweters
Ik ben jullie platform al volledig beginnen uitpluizen op dit onderwerp maar een antwoord op mijn vraag heb ik nog niet gevonden. Wij zijn al jaaaaren klant bij Telenet, amper problemen gehad. De laatste tijd komen er toch wel wat haperingen naar boven maar daar gaat het nu niet over.
Wij keken zonet naar onze factuur voor deze maand. Van €50 naar €350. Wij werden omver geblazen. Helemaal in shock. Toen ik naar de factuur ging kijken zag ik staan ‘eenmalige kost’ met daaronder tweemaal €150 aangerekend met de titel ‘vergoeding decoder aan restwaarde’.
Wij hebben niks opgezegd. Zijn nog steeds klant. Ons abo is niet veranderd naar iets anders. Wij betalen elke maand huur voor onze decoders.
Heeft iemand enig idee of wij dit dienen te betalen? Het gaat uiteraard via DOM van onze rekening maar desnoods blokkeren we dit even. Wij vallen uit de lucht hier. Zijn van niks op de hoogte.
Er staat een link bij waarbij staat /ikzegop - maar wij zeggen niks op. Op de andere vragen hierover zie ik veel reacties waarin staat dat dit komt omdat de decoder niet op tijd is ingeleverd. Maar wij zijn én blijven klant. Dan kunnen wij onze decoder toch niet binnen brengen?
Alvast bedankt voor degene die ons evt een beetje wijzer kan maken. Ik heb de vraag ook via Whatsapp gesteld aan Telenet (net te laat om te bellen) maar heb tot nu toe nog geen reactie.
... Meer weergeven