Sinds 2 weken zijn mijn opnames verdwenen in de Telenet TV-app. Wij kijken met een Flow-abonnement, waar je 60 dagen lang opnames kan bewaren in de cloud (zie screenshot bericht op dit forum).
Toen ik de eerste keer naar Telenet belde (op 25/5) kreeg ik te horen dat opnemen inderdaad mogelijk is met een Flow-abo en dat ze gingen bekijken wat er fout liep. Vandaag bel ik terug naar Telenet, omdat ik nog steeds niet kan opnemen en ook al mijn opnames kwijt ben. De heel onvriendelijke man behandelde mij alsof ik dom was. “Met Flow kan je niet opnemen, dat is nooit zo geweest”. Bizar, want het is 4 maanden zonder problemen gelukt. Betaal ik nu nog steeds hetzelfde voor een service die niet meer gebruikt kan worden? Dan voel ik mij belogen toen ik 6 maanden geleden belde om in te tekenen op Flow…
ter info: ik heb nooit tv gekeken via de Flow App, altijd met de Telenet Tv-app.
Wie kan duidelijkheid scheppen? Bedankt!
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Opnemen niet meer mogelijk met Telenet TV-app (abo Flow
... Meer weergeven