Wij hebben een telenet abonnement met optie tweede verblijf. We hebben dus internet en tv thuis maar ook in onze woning aan zee, met een aparte modem (wifi) en digicorder thuis en in onze tweede verblijfplaats aan zee. Als ik inlog op de "my telenet" app dan kan ik binnen de app makkelijk veranderen van adres om de details van de woning in kwestie te consulteren (login, beveiliging, verbruik en dergelijke). Als ik echter inlog op de "telenet TV" app dan zie ik maar 1 adres, dat van onze woning aan zee. Ik kan dus op die app enkel de opnames van onze digicorder aan zee - waar bijna niets op staat - bekijken en NIET die van onze digicorder thuis, waar alle opnames op staan. De helpdesk houdt me al de ganse dag aan het lijntje dat ik de app moet verwijderen en opnieuw installeren maar niets helpt. Die app kan dit gewoon niet óf er is iets niet correct geconfigureerd. Heeft hier iemand ervaring mee?
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Selecteren/wisselen van digicorder in de Telenet TV app
... Meer weergeven