@Caba schreef: Mijn netwerk splitsen in 2.4 & 5ghz levert dan weer enkel een 2.4ghz netwerk op. Bedoel je dat je dan in de interface 5 GHz niet ziet staan (kan ik niet reproduceren), of dat het 5GHz netwerk niet beschikbaar is op je toestellen? Het 5ghz netwerk was niet beschikbaar. Ik had even 2.4 nodig op mijn smartphone om een smart plug te configureren. Ik heb het kunnen oplossen door de smart plug te laten proberen verbinden met het 5ghz netwerk en aangezien 2.4 dezelfde naam heeft en die smart plug enkel die frequentie ziet, heeft het dan automatisch met het juiste netwerk verbonden. Concreet had ik "Één wifi-netwerk" uitgezet en 2.4 een andere naam gegeven, na reboot zag ik enkel 2.4 netwerk. @Caba schreef: @SuzyMoest ik van jullie zijn, zou ik even met de grove kam door die webinterface gaan. Helaas heeft het Community Team daar geen invloed op. Ze kunnen het probleem wel voorleggen bij de verantwoordelijke teams; maar daar stopt het dan ook. Dat weet ik hoor, ik moest gewoon even mijn frustratie kwijt 😉
... Meer weergeven