Ik kan al meer dan een maand (!) mij niet aanmelden voor tv te kijken, noch op de webversie noch op de app op mijn telefoon.
Ik heb al verschillende keren contact gehad met de klantendienst maar krijg steeds hetzelfde te horen: het is een technisch probleem dat wordt opgelost, even geduld. Ondertussen heb ik nu meer dan 5 weken geduld.
Als ik mij aanmeld, krijg ik volgend probleem: Geen verbinding - Deze toepassing is tijdelijk niet beschikbaar..... dit heb ik enkel als ik mij probeer aan te melden voor telenet tv. Op 'mytelenet' geraak ik wel. Het is dus niet dat ik een fout e-mail of wachtwoord gebruik.
Iemand die weet hoe ik dit het best aanpak? Heb al gebeld, gemaild, via messenger contact gehad... niets werkt.
Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: Telenet.tv webapp + ios app
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Telenet TV app werkt niet, zowel via website als app?
... Meer weergeven