Houding van de helpdesk is inderdaad ondermaats. Via business helpdesk stellen ze nu voor om een technieker te sturen, algemene issue blijft weliswaar onbevestigd; Zal ik alvast een paar pintjes koud zetten zodat we samen wat youtube kunnen testen? Omdat men niet verder wil helpen of onderzoeken zonder eerst een technieker te sturen ga ik dit nutelloze en onnodige proces volgen. Ik vind het alvast waanzinnig en een verspilling van tijd en geld, maar goed, Telenet weet het vast wel beter. Het lastige is: op dit moment werkt het vlekkeloos; 4K HDR content laadt onmiddellijk zonder buffering of haperingen zonder VPN; is het nu opgelost, of...? Ik zal maar blijven checken. Het zou goed zijn mocht Telenet eens officieel bevestigen dat er een probleem is en of er aan gewerkt wordt. Ik heb zelden zo'n onprofessionele aanpak gezien. EDIT: Tweakers heeft het opgepikt: https://tweakers.net/nieuws/225500/telenet-klanten-klagen-over-problemen-met-laden-van-youtube-videos.html bericht op twitter (vandaag zondag 18/08 om 11u08): https://x.com/Telenet/status/1825097526640332888 De helpdesk weet dit blijkbaar NIET.
... Meer weergeven