Beste,
Bij het gebruik van de Telenet Tv-app op mijn apple TV 4K krijg ik volgende melding:
"Maximum bereikt" "Je hebt het maximaal aantal schermen waarop je tegelijk kan kijken, bereikt. Sluit een van de schermen om op dit toestel te kijken."
Verder heeft het toestel geen problemen, heeft het connectie tot het internet en kan het andere apps zonder problemen draaien.
Het opmerkelijke is dat ik deze melding ook op geen enkel andere device tegenkom: Volgende platformen werden getest: iphone ios 17.6.1, ipad ios 17.6.1 , laptop (browsers), google chromecast-tv, shield tv
Heb reeds volgende zaken geprobeerd om het probleem op te lossen:
- Het manueel uitloggen op alle andere devices en vervolgens opnieuw aan loggen op de Tv-app op apple TV => lost het probleem niet op.
- Het wijzigen van het wachtwoord van mijn telenet account waarmee ik de app gebruik => lost het probleem niet op.
- Het gebruik van een andere telenet account geregistreerd op een ander adres waar de Tv-app in geen enkele vorm gebruikt wordt => lost het probleem niet op.
- Het verwijderen en herinstalleren van de Telenet tv-app op Apple TV => lost het probleem niet op.
- Vervolgens heb ik tot 5 keer toe contact opgenomen met de Telenet klantendienst, deze konden mij ook niet verder helpen Hierbij werd 3 keer de call (volgens mij bewust) onderbroken 1 x werd er verteld dat er mogelijks problemen zijn met het achterliggend systeem bij Telenet 1 x werd mijn telenet account wachtwoord door een telenet klantendienst medewerker gereset met de vermelding dat dit "tijdelijk" het probleem zou oplossen, wat niet het geval was (zelfs niet "tijdelijk")
Momenteel zijn zowel de app als het Apple TV OS geüpdatet zodat deze op de laatste versie draaien:
Apple TV 4K => Model: A2843
tvOS => 17.6.1 (21M80)
Als laatste hoop stuur ik dan maar deze post de wereld in, in de hoop dat iemand me kan verder helpen...
Groeten, Een iet wat teleurgestelde Telenet klant
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Telenet tv-app Apple TV - Maximum bereikt
... Meer weergeven