Ons hoofdprobleem is het quasi dagelijks moeten registreren via de QR-code op onze 2 Apple TV’s. Het zijn de recentste 4K versies en ze zijn via ethernet verbonden met de router. Zoals u al opsomt zijn er daarnaast nog een zéér lange lijst van onvolmaaktheden en ergernissen, dit laatste vooral bij uitgesteld kijken. Wij hebben Apple TV+, Netflix en Disney+ ook gebruikt, net zoals VRT Nu. Geen enkele App geeft de problemen zoals Telenet TV Flow, eenmaal geregistreerd is er bij die Apps’s geen enkele noodzaak tot opnieuw aanmelden. Dat ik geen Telenet netwerk in huis heb, zou ook geen probleem mogen zijn, ik heb toch ook geen Netflix netwerk thuis … Als de Vlaamse zenders allemaal zouden beschikbaar zijn via andere Apps, dan was TV Flow al lang buiten gevlogen. Ik ben een Telenet klant van het eerste uur. Ik heb dit ook al meerdere malen gemeld aan de helpdesk naar aanleiding van andere problemen. De kwaliteit van de website, applicaties en service, lijkt na de verkoopcijfers te komen, ook al was dit vroeger het uithangbord van Telenet en ondanks de goede contacten, die ik bij verschillende helpdeskmedewerkers over al die jaren heb mogen ervaren. Jammer. Hopend op eindelijk een oplossing.
... Meer weergeven