Hallo, vooreerst dank voor je antwoord. Dit is wat ik (vorig jaar, het probleem bestaat reeds lang zoals je kan zien, het duurde ook een hele tijd voor ik er achter kwam dat er een probleem wàs) vanwege de verzender toegestuurd kreeg (enkele delen geanonimiseerd): "Van: complaints@eu-west-2.email-abuse.amazonses.com Onderwerp: Email Feedback Report (Complaint) Datum: 17 december 2023 om 10:10:04 CET Aan: mail adres van de verzender This is an email abuse report for an email message with the message-id of 010b018c770a2aae-cf578735-ba3f-4782-b278-032f911b64cb-000000 received from IP address XXXXXX on Sun, 17 Dec 23 09:10:04 UTC. This is the list of the complaint emails: mijn e-mail adres" en dan als mail bijlage: "Feedback-Type: abuse User-Agent: Simple Email Service - SES Version: 0.1 Received-Date: Sun, 17 Dec 23 09:10:04 UTC Original-Mail-From: XXX (verzender) Original-Rcpt-To: XXXX(ik) Source-IP: XXXXX" Hopelijk brengt dit duidelijkheid. Als het klopt dat Telenet dit bericht blokkeerde (en blijft blokkeren) omdat de verzender "verdacht" is, waarom hebben andere clubleden (meerderen zijn Telenet klant, en ik verneem vanwege de club dat niemand anders dit probleem lijkt te hebben) dan niet hetzelfde probleem?
... Meer weergeven