Hallo,
hebben jullie ervaring met volgende (ik heb gezocht maar geen gelijkend bericht gevonden):
1) Overgestapt naar One, 3 Pods besteld, Nieuw modem ontvangen (F@ST3896LG-TN), 3 pods, alles snel in huis.
2) Dag 1:Toen begon de miserie. Activatie modem lukte niet, via Whatsapp bericht achtergelaten, na een hele avond prutsen (en wachten), in de loop van de dag erna bericht in Whatsapp dat modem geactiveerd was.
3) Dag 2: Om 19:00 begonnen met connecteren pods, want we wilden toch eindelijk wel eens goed internet in huis (nooit super tevreden geweest over die powerline adapters).
4) Melding onder Wifi netwerk - "Oeps! Er ging iets mis" en " Verbinden met je modem lukt niet Zullen we even nakijken wat het probleem kan zijn?", via de app geprobeerd zelfde meldingen.
5) Om 19:58 contact gezocht via Whatsapp - nu om 22:59 nog geen reactie. Hebben jullie tips wat ik nog kan doen? Baal hier wel een beetje van.
Dank jullie wel!
... Meer weergeven