Ik kreeg van Telenet het antwoord dat MEO hun IP adressen blokkeerd. MEO gebeld en die meldde gewoon dat Telenet de IP adressen nr hen moet doorsturen die geblokkeerd worden en dan kon men het oplossen. Dus terug naar Telenet gemeld (nr technische backoffice dat ze de geblokkeerde adressen moesten doorsturen en kreeg dit terug : Vanuit onze backoffice heeft men geoordeeld dat men hieraan niets kan doen, Ina. Het is dan ook niet mogelijk om IP-adressen te bezorgen die geblokkeerd worden. Er is dus geen mogelijkheid om dit via MEO te bekijken. dus ik stuur terug dat het Telenet er zich vanaf wil houden (wss te moeilijk) en kreeg dan : Dat is zeker niet om er vanaf te zijn. Waarschijnlijk heb je deze informatie ook per sms ontvangen. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. en dan niets meer 🤷♀️🤷♀️🤷♀️ Heeft 2 jaar gewerkt en plots niet meer 😏🤔🤔
... Meer weergeven