@Master-Magic ik denk niet dat daar het probleem ligt. Heb de instellingen nog eens nagekeken en zie daar niets vreemds. Is er iets wat ik volgens jou zeker eens moet nakijken? Verder speelt dit probleem al enkele weken, ondertussen ben ik al enkele updates van zowel de app, als mijn tv, als mijn IPhone en IPad verder en blijft het probleem zich voordoen. En aangezien het enkel met de Telenet TV app is, veronderstel ik dat het probleem zich daar zit. Misschien nog een kleine verduidelijking van het probleem. Telkens ik in de Telenet TV app op het AirPlay logo klik en vervolgens mijn TV aanduid, maakt mijn gsm verbinding met de TV zoals het hoort. Vervolgens laadt er op mijn gsm en TV even iets, waarna de TV op zijn standaard AirPlay scherm springt en de Telenet TV app “Deze video kan niet worden afgespeeld” weergeeft. Aan het netwerk ligt het denk ik ook niet, aangezien hier niets aan gewijzigd is en het tot een paar weken geleden terug wel gewoon werkte. Ook maakt mijn gsm wel verbinding met de TV alvorens de foutmelding weergeven wordt. En andere apps werken prima via AirPlay.
... Meer weergeven