Nou waar zal ik beginnen? Begin februari is er een gsm toestel geretourneerd naar Telenet. Dit toestel had ik foutief besteld en direct geannuleerd, hebben ze ook aangegeven was opgelost maar uiteindelijk werd het toestel alsnog verzonden en geleverd. Toestel dus terug ingepakt en geretourneerd.
Inmiddels zijn we bijna twee maanden verder en word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Via Whatsapp krijg ik telkens vage antwoorden, of ze stoppen het gesprek zomaar. Mails blijven compleet onbeantwoord en inmiddels negeren ze mij op Whatsapp ook volledig. Ik krijg alleen standaardmails met 'we komen erop terug,' maar vervolgens hoor ik niks meer. Zelfs een klacht indienen via het formulier levert helemaal geen reactie op.
Het begint gewoon op diefstal te lijken. Het toestel is weken geleden al bij Telenet aangekomen, dat is ook te zien via de tracking. Maar volgens Telenet is er ineens niets meer open en kunnen ze niks vinden. Dit terwijl de levering gewoon te zien is binnen het account.
Ik ben Telenet helemaal zat. Dit is ook de reden waarom ik heb besloten om mijn abonnement op te zeggen, zeker nu hier Fiber is gelegd.
Uiteraard wil ik eerst mijn geld terug. Het gaat om €319, en ik vind het schandalig dat ik gewoon helemaal niks van ze hoor. Als wij een rekening niet zouden betalen, staan ze direct klaar om boetes uit te delen, maar doen ze dit zelf negeren ze je dood.
Ik wil deze klacht dan ook hogerop gaan zoeken. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
... Meer weergeven