Op 26/01/2025 heb ik een Samsung Galaxy S25 besteld op de site van Telenet. Deze had toen al een mooie korting en bovenop kreeg je een Samsung Galaxy watch 7 bij deze smartphone na het registreren van de S25 op de website van Samsung. Op 01/02/2025 kreeg ik bericht dat de S25 zou geleverd worden. Niet dus. Na 8 telefoontjes met Telenet heb ik eindelijk mijn S25 sinds 22/03/2025 in mijn bezit en kon ik eindelijk de S25 registeren op de website van Samsung om de Galaxy watch 7 te verkrijgen.
Bij elke registratie was er wel iets niet in orde. Eerst de aankoopbon van Telenet, dan de leveringsbon en uiteindelijk de email van Samsung dat mijn registratie niet voldoet aan de actievoorwaarden en de aanvraag mislukt is.
Eén van de redenen van aankoop voor mij was de Galaxy watch 7 en nu zou ik daar niet voor in aanmerking komen. Daar ben ik niet zo blij mee!
Is er nog iets dat ik kan doen om deze registratie toch nog in orde te krijgen?
... Meer weergeven