Hopelijk vind ik hier een antwoord. Afgelopen maandag een nieuwe modem geïnstalleerd. Alles verliep goed en werkte onmiddelijk.
Op woensdag: inkomende oproepen op de vaste lijn krijgen een beltoon te horen maar het toestel maakt geen lawaai. Gebeld met Telenet en alles is ok bij hen dus het ligt aan ons... Een vast toestel (niet draadloos) aangesloten en we krijgen wel oproepen door. Dus ja... Het ligt aan onze toestellen zegt Telenet. Uitgaande zijn geen probleem.
Op donderdag: naar de winkel voor een nieuwe set draagbare telefoons. Probleem is er nog steeds... Telenet heeft een reset gedaan en zegt dat probleem niet bij hen ligt. We moeten het zelf oplossen. Opnieuw: het vaste toestel gaat wel.
Iemand een oplossing? Want bij de klantendienst krijgen we 10 mensen aan de lijn met telkens een andere mening en doorschakelen en uiteindelijk: een vast toestel werkt dus niet ons probleem. Voor ons wel een probleem want het gaat om een bejaarde vrouw die de draadloze toestellen wel nodig heeft.
... Meer weergeven