Hallo allemaal, Ik zit al sinds donderdag zonder werkende Telenet TV Box. Na contact via de chat (met telkens 4 tot 6 uur wachttijd per antwoord) ben ik op vrijdagavond zelf naar een Telenet-winkel gereden om het toestel om te ruilen. Helaas geeft het nieuwe toestel een andere foutcode CS3400, en geraakt het niet tot het eindscherm om naar TV te kijken. Ik krijg een mini schermpje, kan niet selecteren om af te spelen. Geen geluid. Ik heb alles geprobeerd: Meerdere keren herstarten van modem en TV Box Controle van alle kabels (allemaal nieuwe trouwens) Diagnose via instellingenmenu De melding “We lossen dit zo snel mogelijk op” blijft staan, maar na 24 uur is er nog geen verbetering. Ook via de chat krijg ik geen verdere hulp of afstandsondersteuning, en een technieker sturen lukt blijkbaar niet op korte termijn. Heeft iemand hier ervaring met deze foutcode en een oplossing die écht werkt? Alle tips zijn welkom! Alvast bedankt, [Singway]
... Meer weergeven