Hallo, ik heb het probleem hier gezamelijk op al onze apparaten. 4 smartphones, 1 pc, 1 desktop en 1 smart tv. Ik weet dat telenet het beste internet heeft, daarom ben ik immers klant. Maar het is zo frustrerend dat, tijdens je werk het internet steeds weg valt, dat ik aan de wetenschap, dat ik whoppa ben, absoluut niets heb. In praktijk merk ik daar toch niets van. Dat er steeds een oplossing voor dit probleem is, is ook een magere troost. Ik heb dit probleem al geruime tijd geleden gemeld bij Telenet. Na eerst de behandeling als kleuter doorlopen te hebben ( heb je al eens gereset? ), wordt dan na lang aandringen een technieker gestuurd. Die jongeman was van goede wil, maar kon niets vinden.Ik heb zelf de kanalen al veranderd, sterke router bijgehangen etc... Als er steeds een oplossing is, waarom komt die dan niet? Ik merk op sociale media dat dit een , veel meer voorkomend probleem is, dan dat Telenet wil laten uitschijnen en waar blijkbaar niet dadelijk een eensluitende oplossing voor is. Als mijn internet dan toch gebrekkig werkt, waarom zou ik dan de volle pot betalen? Bij Orange bvb betaal ik op jaarbasis 400€ minder...dan is het al veel gemakkelijker te appreciëren als het eens wat langzamer gaat maar wel blijft werken!
... Meer weergeven