We hebben eind juni al contact gehad omtrent de aansluiting van internet in onze nieuwbouw. Hierbij werd aangegeven dat eerst een werfvoorbereider via Wyre langs zou komen. Het contact met iemand van de backoffice (Lynn / Lien ?) was zeer positief: ze gaf duidelijke uitleg, was vriendelijk en beloofde alles in orde te brengen. Eind augustus hebben wij opnieuw contact opgenomen door het contactformulier op de website van Wyre in te vullen aangezien we Lynn niet rechtstreeks konden bereiken. Ook inbellen via Telenet klantendienst was geen succes. Lynn heeft ons vriendelijk terug gecontacteerd en de aanvraag zou niet goed doorgekomen zijn bij Wyre waarop ze een nieuwe aanvraag heeft doorgestuurd. We zijn echter weer een maand verder en tot op heden hebben we nog steeds geen stand van zaken ontvangen over welke kabel er precies nodig is, hoe lang deze moet zijn en waar deze precies moet worden voorzien. Er zou immers eerst een werfvoorbereider langskomen aangezien het een uitzonderlijke aansluiting (met graafwerken openbaar domein) betreft. Aangezien onze verhuisdatum snel nadert, wordt het ondertussen echt dringend om dit verder af te stemmen. Bovendien hebben we het internet al eerder nodig voor het inregelen van ons domoticasysteem en de technische installatie. Dit maakt een tijdige aansluiting nog belangrijker. We merken dat het moeilijk is om iets in gang te krijgen en dat we onvoldoende op de hoogte worden gehouden van de voortgang. We begrijpen dat er meerdere partijen betrokken zijn, maar hopen op een duidelijker communicatiekanaal en regelmatige updates zodat we tijdig kunnen plannen en alles vlot kan verlopen. Kunnen jullie ons zo snel mogelijk informeren over de verdere stappen en de technische details? We willen graag tijdig alles in orde hebben zodat de internetverbinding bij de verhuis klaarstaat. Weet iemand het verloop van zaken en wat we kunnen doen om iemand met kennis van zaken aan de lijn te krijgen.
... Meer weergeven