Bij mijn weten is de procedure als volgt. Indien het probleem bij Telenet ligt is het zonder kosten. Ligt het probleem bij jou dan is het verplaatsingskost + werkuren. nu wat is van telenet en wat is van jou. Verantwoordelijkheid telenet is vanaf de aansluiting buiten tot aan uw perseelsgrens. met andere woorden ligt het aan uw kabel van buiten naar binnen dan is de verantwoordelijkheid van telenet tot aan de grens waar u eigendom begint. dus oprit, tuin is van u. openbare weg (voetpad, straat) is Telenet. Binnen is de verantwoordelijkheid van Telenet de apparatuur (Versterker, Modem, Digicorder (indien huur)) U verantwoordelijkheid binnen is uw binnen bekabeling. dus kabels van Versterker tot aan uw TV toestel. Utp bekabeling voor Computer. Zoals hierboven al vermeld zou ik die Repair technieker zeker laten komen want anders gaat uw probleem nooit opgelost geraken. Je hebt een redelijk groot percentage kans dat het probleem langs Telenet zijde ligt. De enige pech die je nog kan hebben is dat het dus uw dropkabel is (kabel van buiten naar binnen). Indien dit wordt vastgesteld ga je inderdaad verplaatsingskost moeten betalen maar je gaat dan wel tenminste weten waar je probleem ligt. nu ga je alleen maar blijven vloeken op iets dat kan opgelost worden... Mvg
... Meer weergeven