heb je een voorlopige bewindvoerder,sta je onder schuldbemiddeling, of krijg je een leefloon via het ocmw? dan is het normaal zo dat je eerst schriftelijke toelating zal moeten vragen aan je bewindvoerder,de verantwoordelijke voor je schuldbemiddeling ofzoiets. wanneer je een nieuw product bij telenet aktiveert, kan je op het moment zelf een melding krijgen dat het je het nu niet kan aktiveren. het kan ook zijn dat je een e-mail krijgt dat het niet kan geaktiveerd worden. ik raad je aan om de klantendienst van telenet te contacteren, mogelijks kunnen zij je vertellen wat er is misgelopen. als je een bewindvoerder hebt of in schuldbemiddeling zit, kan je ook nu al de verantwoordelijke persoon contacteren. je zal van telenet een document krijgen dat je bewindvoerder moet invullen. maar het zal je bewindvoerder of schuldbemiddeling zijn die zal beslissen, dit zal afhangen van je persoonlijke financiele situatie. ik heb zelf een bewindvoerder, heb dit dus ook al meegemaakt bij telenet.
... Meer weergeven