Ik werk al lang met succes thuis via een VPN verbinding met de toepassing Forti Client. Vorige week donderdag was er in mijn regio een algemene elektriciteitspanne, nadat de elektriciteit terug kwam kon ik niet meer betrouwbaar op mijn VPN verbinding. Deze verbinding is voor mij noodzakelijk voor het werk. De router heb ik enkele keren herstart en dit hielp niet, mijn ICT dienst op het werk wijst naar mijn eigen internetomgeving om de oorzaak te vinden. Vorige zondag heb ik bij iemand anders, die ook telenet heeft, geprobeerd mijn VPN verbinding uit te testen en daar bleef die constant goed zoals bij mij thuis voor de stroomuitval. Bij mij thuis valt die uit van zodra dat ik iets doe. Een telefoontje naar Telenet bracht niks nieuws, na enkele medewerkers die wat opzoekingswerk deden zeiden ze niks te vinden die erop wijst dat er iets is met mijn internet of router. De laatste medewerker zei wel om donderdag een ploeg langs te sturen om de router te vervangen. Zou dit het probleem oplossen? Ik hoop het alleszins van harte. Maar vind het toch bijzonder dat een stroompanne ervoor zorgt dat ik sedert dan VPN issues heb. Wie heeft daar nog ervaring mee? alvast bedankt
... Meer weergeven