Ook hier werkt workaround door router LAN IP aan te passen. Ik heb dit aangepast naar .254 Het straffe aan heel deze zaak is dat ik vrijdag een Telenet Technieker over de vloer gehad heb en blijkbaar is dit issue niet bekend bij hen. Heeft zelfs de hulp ingeroepen van het SWAT team 🙂 Maar ook daar werd geen oplossing geboden, ik moest het zoeken op mijn roiuter, want als die niet instak dan werkte alles perfect. Maar dat het al die tijd al feilloos gewerkt had en dat er niets was veranderd aan mijn setup, dat werd effe van tafel geveegd. Een deftige technische uitleg over hoe een digicorder die op een switch zit, een IP adres kan krijgen van mijn intern netwerk en dan nog wel een IP adres buiten mijn DHCP scope, kreeg ik ook niet. Qua communicatie kan dit weer tellen van Telenet. Het is toch een kleine moeite om naar hun klanten (met modem only setup) een mail te sturen met een beschrijving van dit issue en de workaround. zou al heel wat frustratie uit de wereld helpen. Ik hoop op een deftige oplossing van Telenet en enige vorm van compensatie, want al bij al ben ik hier toch een paar dagen mee bezig geweest (helpdesk bellen, alles resetten, digi uit de stroom halen, telenet technieker aan huis, etc
... Meer weergeven