Beste PWW, 1. ik zou eens willen weten wat zo belachelijk is aan mijn opmerking, nl dat mijn internet verbinding niet werkt ? 2. Ik had mijn vraag gericht aan Telenet en via via ben ik te weten gekomen dat igvfer mijn opmerking hier heeft geplaatst; waarom weet ik ook niet. 3. Quote "Misschien had je beter eerst hier je vraag eens gesteld ipv je gal te komen spuwen." Je hebt overschot van gelijk; misschien had ik dit beter gedaan. MAAR DAN MAG JIJ ME EVEN UITLEGGEN HOE IK JULLIE EEN VRAAG KON STELLEN ZONDER DAT IK INTERNETVERBINDING HAD. 🙂 Pas op dat je spiegel niet breekt. 4. Quote "kunnen ze eerst een jaar bijles gaan volgen." Ik ben zelf reeds 15 jaar helpdeskmedewerker en bij ons wordt je pas als volwaardig aanzien na minstens 1 jaar. MyQuote " Dan tevens medegedeeld dat ik nog een Arris heb, wat zij blijkbaar wist." Zoiets valt mij enorm tegen dat - zeker indien dit gezegd wordt met een air van - 'En maar manneke toch, wat jij mij nu verteld, dat weet ik wel hoor'. Van zo'n repliek ga ik er dan van uit dat zo'n toestel duidelijk gekend is en verwacht ik ook een correcte diagnose. Indien zij de lijn getest zou hebben, zou ze wel tot een andere conclusie gekomen zijn. 5. Quote "Je had ook gewoon kunnen zeggen dat er geen lichtjes op staan." zie hierboven en de bovenkant van mijn Telenetrouter hangt net boven mijn bureau; net als mijn switch en mijn router. Waar de kabels verbonden, dat is niet zichtbaar. Een kabel uittrekken en vervangen of terugplaatsen dat lukt mij op de tast. Mag ik veronderstellen dat jij vlot al je randapparatuur rondom kan bekijken ? 6. Quote "geen helpdesk medewerker aan de telefoon krijgt op ZONDAGmorgen op 10u30u" Zo een of geen; maakt mij niet echt veel verschil. Ik vermeld er wel bij dat ik meestal wel correct geholpen wordt bij problemen bij Telenet en ik beveel nog steeds iedereen aan om bij Telenet aan te sluiten, niettegenstaande dat ze veel te duur zijn. Dat ze veel te duur zijn, dat zeg ik ook altijd as ik een telenetmedewerker aan de lijn heb. Als ze dan antwoorden dat zij daar niets kunnen aan doen, dan dwing ik bij hen af dat ze dit moeten doorgeven aan hun bazen. Dat heb ik trouwens ook gedaan bij de supervisor van Telenet die mij opbelde en zich honderduit excuseerde voor de verkeerde behandeling van dit incident. Heb jij trouwens bij de laatste enquête van Telenet gemeld dat ze veel te duur zijn ? Ik wel. Verder nog een prettig weekend en kan ik verder mijn planning voor volgende week bekijken. Mvg, voor jou 'galspuwende' Kwai Chang Caine
... Meer weergeven