Beste Netweters
ik kamp reeds enkele weken met volgend probleem:
ik krijg na versturen e-mail volgende berichten: Geen verbinding voor uitgaande e-mail voor “ naam@telenet.be “
Mail kan proberen deze instellingen te herstellen.
Keuze “annuleer” of “ herstel “
Volgend op voorgaande nog een bericht.
Email versturen is mislukt !
De verbinding met de uitgaande server smtp.telenet.be is mislukt.
Extra uitgaande e-mailservers kunnen worden geconfigureerd in “ instellingen “ onder “ mail “- “ accounts “
De verzonden mails die deze berichten veroorzaken worden “ soms” na enige tijd ( minuten,uren” toch verstuurd !
Ik heb twee extra account gemaakt “ icloud “ en “ outlook “ en versturen via deze accounts lukt wel.
Gezien de Telenet (?) berichten zou de smtpserver van Telenet mijn icloud en outlook berichten doorsturen ingeval de Telenetserver dit niet lukt.
ik heb reeds diverse malen contact gehad met telenet en daar vragen ze diverse soorten latijn9 voor mij.
ik en 79 jaar en geen crack in dergelijke materie en ook een koppigaard want ik wil oplossingen .
iemand die het antwoord weet graag !
Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Instellen account iPad probleem
... Meer weergeven