jh995
Professional Beetjesweter
jh995
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
18-03-2025
14:01
|
Lid sinds: 26-04-2015
Datum laatste bezoek: 18-03-2025 14:01
Ranking
Professional Beetjesweter
18-03-2025
12:57
Ik lees in de telenet reclame dat men met overal in de EU TV kan kijken met de App. Ik heb onlangs in Spanje dit uitgeprobeerd op de TV door te casten van mijn GSM naar een nieuw Somy Google smart TV. Dit werkt in principe goed, maar dan van kanaal veranderen is een ramp. Blijkbaar heeft het systeem 10 tot 15 minuten nodig om aan Mechelen te melden dat er niet langer gecast isnaar de TV, want daar valt het beeld weg bij kanaal verandering. De App geeft dan aan max. aantal bereikt. Dit begrijp ik niet goed want het App. beeld casten naar de TV is toch niet kijken op de App en op de TV. De GSM is in het geheel niet bruikbaar tijdens het casten. Ik kan normaal thuis op twee TVs met een kaartje kijken, dat is toch niet hetzelfde als op één TV en en een castende GSM?
Jan Houdijk
Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Gebruik van casten naar tv in Spanje
... Meer weergeven
15-04-2022
15:06
Ik zit in Spanje en heb hier een zeer snel internet en zou hier mijn TV met een kaartje willen zien, Kan dat.
Inhoud gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Reden: e-mailadres publiek
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
CI+ module
13-03-2021
13:59
Ik heb op 8/03/21 een nieuwe modem (CH7465LG-TN) in gebruik genomen aangezien de oude gelimiteerd was tot +- 200 Mbps. De 2 eerste dagen haalde ik tot over de 270 Mbps , maar de snelheid is sedert 11/03/21 maar rond de 50 Mbps. Hoe kan dit?
jh995
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Internetsnelheid met CH7465LG-TN
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
snelheid
14-05-2019
00:35
Ik heb zelf op Telenet mijn ID en paswoord veranderd. De oude mail zie ik niet meer maar nog wel contacten. Ja dat is alleen bij mails verstuurd via Outlook en sinds de ID verandering. Nee ik denk niet dat ik die optie heb gevolgd, maar direct via Outlook instructies. Ik heb vandaag nog een tweede ID toegevoegd en zag dat de door mij veranderde pop/ smtp is en de nu toegevoegde is imap/smtp. Als ik me goed herrinner heb ik vroeger voor POP gekozen omdat ik dan alle mails op de PC heb staan en makkelijker ofline kan werken. Ik heb wel de erg veel oude in-mails terug kunnen vinden maar geen out-mails en contacten.
... Meer weergeven
13-05-2019
12:06
Ik werk op een gewone desktop en heb since ik mijn Telenet ID heb veranderd zeer veel problemen met Telenet mail en Outlook 365. Ik heb veel vragen maar zal proberen stap voor stap deze te stellen. 1) Kan ik mijn oude Telenetnet mail en contakten nog recuperen? 2) Als ik mails vanaf Outlook verstuur en deze terug kijk op Telenet webmail, staat er in de kop behoudens 'Van' en 'Aan' ook 'Antwoorde aan: smtp telenet be' staat. Dit heb ik nooit eerder gezien en weet niet wat hiermee aanvangen? Hopelijk kan je me hiermeen helpen. Hopelijk kan je me hiermee helpen?
... Meer weergeven
08-05-2019
19:16
Since een paar dagen staat er in het mail hoofd behalve "Van" en "Aan", "antwoorden aan: SMTP telenet be Ik heb geen idee wat dit betekent of hoe ik dit kan corrigeren. Ik heb mijn mail adres gewijzigd en ben al enige tijd bezig om de Telenet mail met MS Outlook te letaten communiceren, maar dat lukt maar gedeeltelijk. Bovendien ben ik veel zaken kwijt zowel oude mails als mail adressen in beide mail programmas.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Outlook
-
SMTP
-
Telenet Webmail
Dag Suzy, De vorige stroom van spam is sterk afgenomen, maar nu ontvang ik dagelijks spam van de volgende adressen: Uw Gemeente <info@emails.svnnl.com>, Uw Gezondheidscentrum <info@nederland.emlnlakties3.com>, Uw Energieleverancier <info@emails.svnnl7.com>, My Samsung <info@emails.speciaalvoorned4.com>. Mijn echtgenote die eigenlijk inactief is op email ontvangt dezelfde mails. Deze spam komt dagelijks mvg jh995
... Meer weergeven
Hier is het ook weer prijs met spam, vanaf deze morgen al 29 berichten ontvangen. Ik vraag me toch af wie er nu eigenlijk voordeel heeft uit deze spam. Wie betaalt die spammers? Ik neem aan dat dit geen hobby is want het kost toch tijd en geld. De meeste spam die ik ontvang komt via servers in de USA, Rusland en Canada. Dus er moet iemand zijn die voor deze gratis reclame betaald.? Een reclame bureau? Het lijkt mij dat bedrijven zoals Lidl, Nike, RayanAir, Nespresso, Cote d'or, Thermomix, Flix, Braine Plus, Carrefour en BookingCom, om er een paar van vandaag te noemen, hier uiteindelijk voor betalen. Er moet duidelijk iets gaan bewegen om hier een einde aan te maken.
... Meer weergeven
Ik ben hier nieuw en kreeg de afgelopen paar maanden ook plotseling veel SPAM van het type @mail.telenet.be (Aziatische meisjes) en @came.magically.com, etc, etc. Veel van deze spam gaat over Colruyt, Delhaize, Dyson, Media Markt, BPPostbank, NMBS, Thermomix, Apple en Wibra, Telenet, etc, etc. Naar mijn inziens moeten niet wij sukkelen om van deze spam af te komen, maar deze firma's wiens naam misbruikt word. Als het hele mail systeem plat komt te liggen door de SPAM, hebben deze bedrijven ook allemaal een probleem. Bovendien komen hun namen negatief in de publiciteit. Ik geef nu al geen mail adres meer door aan mijn zakelijke kontakten. Urgent appel tot oplossing van dit probleem.
... Meer weergeven
- Tags:
- spam
02-03-2018
12:11
Ik ontvang regelmatig mailtjes in webmail waarbij het ‘onderwerp’ in grotere letters en in bold is weergegeven. In de tekst is dit gemakkelijk te doen, maar hoe dit moet in ‘onderwerp’, kan ik nergens vinden. Hopelijk weet iemand er een antwoord op in deze vraagbaak.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Telenet Webmail