weet er iemand toevallig hoe ik dit kan oplossen (UPnP is actief)? beschrijving hier onder. Q .Airplay/ Homekit werkt niet. 26/12/2019 23:12 Bij het toevoegen van mijn tv aan de homekit krijg ik de foutmelding "onjuiste code" net na ik deze code heb ingevoerd of de QR code gescand heb veranderd de code op mijn tv. Dit is net hetzelfde bij Airplay.. Dit is super frustrerend omdat dit 1 van de hoofd redenen was om deze te kopen. Beide apparaten hebben ook de laatste software en zijn natuurlijk verbonden op hetzelfde internet netwerk (anders zou deze ook niet in de lijst staan natuurlijk). Ik heb ook bepaalde internet instellingen op mijn Iphone Xs gereset en mijn Smart TV helemaal gereset. Kan dit opgelost worden met een software update? A .RE :Airplay/ Homekit werkt niet. 27/12/2019 Beste Jari, Bedankt voor uw bericht. De TV beschikt over AirPlay 2 en niet over Homekit. We adviseren om uPnP in te schakelen op uw modem en te controleren of dit verbetering brengt. Uw provider kan vertellen hoe dit moet. We zijn benieuwd of dit verbetering brengt. We wachten op uw antwoord. Met vriendelijke groet, Karan Customer Service Representative LG Electronics Benelux
... Meer weergeven