Wellicht heeft het te maken met de security settings. Zie copy van Telenet bericht: E-mail ontvangen met POP 3 Instellingen voor inkomende e-mail je e-mailprogramma vult vaak alle gegevens automatisch voor je in. Zo hoef jezelf niets meer aan te passen en moet je je account alleen nog maar bevestigen.Vraagt je e-mailprogramma toch om je gegevens manueel in te vullen? Dan vind je hier alle nodige info. POP3-INSTELLINGEN Je Telenet e-mailadres kan je gebruiken voor verschillende e-mail programma's. Om je Telenet e-mailadres in te stellen voor je e-mailprogramma, kan je kiezen tussen 2 protocollen:: IMAP en POP 3 Wij raden je IMAP aan omdat IMAP je e-mails bewaart op de server. Zo heb je op al je toestellen toegang tot je e-mails. POP 3 bewaart je e-mails op je toestel zelf. Je kan ze dus niet op een ander toestel bekijken. Kies je toch voor POP 3? Zorg er dan zeker voor dat je je e-mailaccount beveiligt! Goed om weten: Vanaf maart 2022 ondersteunen we alleen nog POP3 e- mailverkeer mét SSL. Vergeet SSL(/TLS) dus zeker niet aan te tevinken! Zo zijn je e-mails beschermd. Gebruik je verschillende toestellen en/of mailboxen? Pas dan overal de instellingen aan: SERVERNAAM: pop.telenet.be POORT: 995 BEVEILIGINGSTYPE: SSL(/TLS)
... Meer weergeven