Je gebruikt wellicht IMAP ipv POP3. Bij IMAP zal je emailprogramma de mail headers synchroniseren met de mailserver van Telenet. Als je een e-mail verwijderd, zal de Telenet server deze ook verwijderen. Bij POP3 zal je emailprogramma alle emails downloaden van de Telenet server. Eens de mails gedownload zijn verwijderd de Telenet server deze mails (ze zijn niet langer te zien op webmail). Via onderstaande link vind je een artikel met uitleg om in te stellen via POP3. In principe kan je gewoon (in Outlook 2013/2010) via 'File' -> 'Account Settings' -> 'Account Settings' -> (pop-up Account Settings) Selecteer je Telenet mailaccount -> 'Change' -> (pop-up Change account) onder Server information IMAP veranderen naar POP3 en incoming mail server: 'pop.telenet.be' invullen. Dan klink je op 'More Settings' (pop-up internet e-mail settings) -> tabblad 'Advanced' en vervang 993 door 995 en klik 'OK'. (https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/e-mails-ontvangen/)
... Meer weergeven