Binnen Telenet doen we onderzoek naar online veiligheid en wat onze klanten ervan vinden. We zijn ook benieuwd naar jullie mening! Beantwoord de vragen in dit onderwerp, zo begrijpen we beter wat voor jullie het allerbelangrijkste is als het gaat over online veiligheid.
josdeck
Freshman Beetjesweter
josdeck
Neem contact met mij op
Onlinestatus
Offline
Datum laatste bezoek
01-06-202101:15
Lid sinds: 18-09-2016
Datum laatste bezoek: 01-06-2021 01:15
Bedankt voor de moeite, alle landen nagegaan, ook "overige", maar nergens kabel kunnen instellen. Nu ja, met een tv minder in huis zal het ook wel lukken in deze tijd van pc's en tabletten 😉 Bedankt voor de moeite
... Meer weergeven
Aan de kabelaansluitingen komen we niet. Probleem is dat dit dit type apparaat via het menu niet kan ingesteld wordt op "kabel" en dus blijkbaar niet compatibel is voor de signaalswitch. Groetjes en bedankt.
... Meer weergeven
Beste Philippe, Na twee dagen tijdverlies en frustraties. Ondanks de hulp hier op het forum en na contact met de servicedesk van Samsung kunnen we enkel maar vaststellen dat dit type apparaat niet kan ingesteld wordt op kabel en dus niet compatibel is voor de signaalswitch. Jammer dat telenet geen exhaustieve lijst van apparaten waarop het wel werkt. Groetjes en bedankt.
... Meer weergeven
Is dit toestel compatibel voor de signaalswitch? De ganse zondagnamiddag ermee verloren, bij downloaden 0 digitale kanalen. ps 1ik krijg geen menu waarop ik de antenne kan afstellen ("kabel") ps2 ik vind ook niet hoe het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen (en weet ook niet of dat zou helpen).
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Samsung LE22B350F2W
... Meer weergeven